Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Якщо Вам не підійшов товар (з будь-яких причин крім браку), Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів. За умови, що не порушено товарний вигляд та упаковка. Вартість доставки сплачує клієнт.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Вам потрібно повідомити інформацію нашим менеджерам за вказаними телефонами на сайті, а також надати фото дефекту на вайбер. Вартість доставки сплачує магазин.
Іноді, дуже рідко, можливі незначні відмінності товару від фото, наприклад, такі як написи іншого кольору, відтінку тощо. Якщо з такої причини клієнту не підходить товар і хоче зробити повернення або обмін, то клієнт оплачує доставку за свій рахунок.
Товари "Уцінка" (вказується в назві товару та описі), не підлягають поверненню та обміну. Повернення коштів за товар, який Ви повернули, ми надсилаємо на Вашу банківську карту протягом 2-х робочих днів після отримання товару. Відправлення повернень післяплатою ми не приймаємо.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.